دل تو دل
اهنگ زندگی
درباره وبلاگ


بزرگی میگفت راز شادکامی در این است که : به اندازه ای که تلاش کرده ایم آرزو کنیم، یا هر آرزو یی داریم ، از این به بعد به اندازه اش تلاش کنیم ..
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : امیر ارسلان

من در کشوري زندگي مي کنم که

دويدن سهم کساني است که هرگز نمي رسند

و رسيدن سهم کساني که هرگز نمي دوند...

ارزش مردگانش چندين برابر زندگانش است..

در سرزمين من مردمانش با نفرت بيشتري به بوسيدن دو عاشق نگاه مي کنند 

تا صحنه ي اعدام يک انسان

در سرزمين من. . .

.............................................................

 

 

عادت ندارم درد دلم را

 

به همه کس بگویم

 

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم

 

تا همه فکر کنند

 

نه دردی دارم و نه قلبی

.................................................................

 

 

 

 

درنقاشی هایم تنهاییم را پنهان می کنم

 

در دلم دلتنگی ام را

 

در سکوتم حرف های نگفته ام را

 

در لبخندم غصه هایم را

 

دل من

 

چه خردسال است

 

ساده می نگرد

 

ساده می خندد

 

ساده می پوشد

 

دل من

 

از تبار دیوارهای کاهگلی است

 

ساده می افتد

 

ساده می شکند

 

ساده می میرد

 

ساده

..........................................................................

 

هوای دلم گرفته، بی تو این قصه تمومه

 

دیگه رویایی نمونده، واسه من دنیا حرومه

 

صدای خسته وتب دار، یه نگاه سرد و بیمار

 

با هجوم سوز ظلمت، می کوبه به بغض دیوار

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت2:02---18 شهريور 1392
عالللللللللللللللللللللللللللل للللللللللللللیه ایول این جملات خیلی قشنگه
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 62208
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


 گپ تو گپ

بيمه آسيا